Organizacja eventów
Zabytkowe wnętrza obiektów fortecznych wokół Kopca Kościuszki to doskonałe miejsce do organizacji konferencji, koncertów, prelekcji, spotkań, a także imprez okolicznościowych takich jak: spotkania biznesowe, szkoleniowe, wesela, komunie, chrzciny. Zaplecze techniczne umożliwia zarówno organizację wydarzeń konferencyjnych, imprez plenerowych, nieformalnych spotkań, gier terenowych, jak i uroczystych przyjęć w oprawie historycznych wnętrz.
Gwarantujemy:
- stylowe wnętrza,
- doskonałą kuchnię,
- niepowtarzalne plenery zdjęciowe,
- unikatową atmosferę.
Niezwykłości wydarzeń organizowanych pod Kopcem Kościuszki dodaje możliwość połączenia ich z podziwianiem jednej z najpiękniejszych panoram Krakowa oraz zwiedzaniem organizowanych wokół Kopca wystaw.
Dochód z wynajmu i udostępniania wnętrz na potrzeby organizacji eventów jest przeznaczony na utrzymanie Kopca Kościuszki oraz pozostałych działań statutowych Komitetu Kopca Kościuszki – m.in. gromadzenie, opracowywanie, konserwowanie oraz udostępnianie zbiorów związanych z Tadeuszem Kościuszką oraz szeroko rozumianą problematyką kościuszkowską.