Kontrast i czcionka A A+

en
Organizacja eventów
Przydatne informacje

Organizacja eventów

Zabytkowe wnętrza obiektów fortecznych wokół Kopca Kościuszki to doskonałe miejsce do organizacji konferencji, koncertów, prelekcji, spotkań, a także imprez okolicznościowych takich jak: spotkania biznesowe, szkoleniowe, wesela, komunie, chrzciny. Zaplecze techniczne umożliwia zarówno organizację wydarzeń konferencyjnych, imprez plenerowych, nieformalnych spotkań, gier terenowych, jak i uroczystych przyjęć w oprawie historycznych wnętrz.

Gwarantujemy:

  • stylowe wnętrza,
  • doskonałą kuchnię,
  • niepowtarzalne plenery zdjęciowe,
  • unikatową atmosferę.

Niezwykłości wydarzeń organizowanych pod Kopcem Kościuszki dodaje możliwość połączenia ich z podziwianiem jednej z najpiękniejszych panoram Krakowa oraz zwiedzaniem organizowanych wokół Kopca wystaw.

Dochód z wynajmu i udostępniania wnętrz na potrzeby organizacji eventów jest przeznaczony na utrzymanie Kopca Kościuszki oraz pozostałych działań statutowych Komitetu Kopca Kościuszki – m.in. gromadzenie, opracowywanie, konserwowanie oraz udostępnianie zbiorów związanych z  Tadeuszem Kościuszką oraz szeroko rozumianą problematyką kościuszkowską.

ZOBACZ TEŻ

ico/niepelnosprawni Created with Sketch.
Kopiec bez barier

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami.

link
W obiektywie

Baza zdjęć i filmów.

link
Cennik

Ceny biletów na Kopiec Kościuszki w Krakowie

link